Reclama la un alt nivel

D.M.P. - Redactor Trend Magazin
By D.M.P. - Redactor Trend Magazin iulie 2, 2014 02:11

Reclama la un alt nivel

De ce a ajuns reclama la un alt nivel?

Aici avem cateva variante:

  • reclama inedita atrage
  • produsele sunt prea numeroase, si ca sa nu investesti mult in publicitate, ai nevoie de o reclama diferita
  • a ramane in mintea clientului inseamna a avea o sansa in plus pentru produsul pe care il promovezi
  • reclama directa oboseste, a ajuns demodata si nu mai are impact pentru potentialul client
[block]

[/block][block]
Lista poate sa capete proportii mult mai mari, dar va lasam pe voi sa le descoperiti.

Daca va aduceti aminte, o reclama reusita a fost a celor care s-au inspirat din Miorita.

Cine se gandea ca acest tip de reclama o sa prinda atat de bine, doar traim in era vitezei.
[/block]

Tehnicile de gherila par sa fie aplicate si de marii jucatori, indiferent de piata pe care se activeaza. Poate ca tinerii antreprenori pot sa invete din aceste tehnici.

Pe scurt, se poate face publicitate de impact, cu resurse limitate.

Trend Magazin va recomanda sa ramaneti inventivi si optimisti.

 

Articole similare

D.M.P. - Redactor Trend Magazin
By D.M.P. - Redactor Trend Magazin iulie 2, 2014 02:11
Scrie un comentariu

Nici un comentariu

Nici un comentariu pana in prezent!

Sa-ti spun o poveste! Inca nu au fost adaugate comentarii, dar tu poti fi primul care-si va spune parerea despre acest articol.

Scrie un comentariu
Citeste comentariile

Scrie un comentariu

Fi liber sa ne spui parerea ta!