Lovitura grea retelelor de socializare

D.M.P. - Redactor Trend Magazin
By D.M.P. - Redactor Trend Magazin aprilie 29, 2014 12:38

Retelele de socializare incep sa piarda teren.
Credibilitatea in social-media este zguduita de romanii inventivi. Ce s-a intamplat?
Diverse site-uri de pe piata romaneasca apeleaza la metode ce ganereaza like-uri si share-uri artificiale.
Firmele mici resimt puternic concurenta neloiala din social-media si acestea cauta metode disperate de a enstompa acest val de “orientare” a celor care apeleaza la astfel de tactici.

In strainatate, conceptele B2B si B2C au devenit demodate si s-a ajuns la un nou trend, H2H.
Recomandarile directe, de la oameni “reali” cantaresc mai mult decat imaginea creata artificial prin artificii gratuite.

Google, unul din cele mai populare motoare de cautare, a introdus in algoritmii pentru PR- page rank, verificari ale interactiunilor ce se manifesta intre cei ce apreciaza diverse produse.
Ca sa se faca o optimizare asupra acuratetei informationale, yahoo si gmail au inceput, de ceva vreme, sa ceara validarea conturilor noi prin utilizarea unui numar de telefon. La aceasta initiativa se adauga si strategia de inregistrare a cartelelor telefonice, incepand cu 2015, prin atasarea unei identitati dovedite cu o carte de identitate.
Lumea online incepe sa se schimbe, incet dar sigur.
Putem spune ca se va ajunge la o socializare de la nivelul 2.0 la 3.0.

Articole similare

D.M.P. - Redactor Trend Magazin
By D.M.P. - Redactor Trend Magazin aprilie 29, 2014 12:38
Scrie un comentariu

Nici un comentariu

Nici un comentariu pana in prezent!

Sa-ti spun o poveste! Inca nu au fost adaugate comentarii, dar tu poti fi primul care-si va spune parerea despre acest articol.

Scrie un comentariu
Citeste comentariile

Scrie un comentariu

Fi liber sa ne spui parerea ta!